JAK PRACUJĘ

PIERWSZY KONTAKT

Wypełnij prostą ankietę informacjami o Twoim planowanym ślubie/weselu/przyjęciu.

Dzięki niej mogę podać wstępną wycenę usługi agencji Dream Day Design.

Lub proszę i kontakt drogą mailową kontakt@dreamdaydesign.pl lub telefoniczną +48 721 157 005

i podanie ogólnych informacji dotyczących Twojego przyjęcia – rodzaj eventu, miejsce, liczba gości.

 

SPOTKANIE

Podczas pierwszego spotkania omówimy Twoje marzenia, budżet, zakres usług.

Słucham, doradzam, poznajemy się 🙂

Spotkanie jest niezobowiązujące i bezpłatne.

(szanuję Twój czas i poza spotkaniami przy pysznej kawie chętnie spotykam się także online)

 

OFERTA

Przygotowuję dla Ciebie indywidualną ofertę,

odpowiednio zoptymalizowaną  – aby wydać pieniądze mądrze i spełnić Twoje wizje o idealnym dniu.

 

UMOWA

Czas na decyzje i podpisanie umowy.

Od tej chwili jestem dla Ciebie wsparciem – pilnuję budżetu, terminów, informuję o postępie prac.

Jestem Twoim ślubnym przyjacielem – oszczędzam Twój czas i minimalizuję stres.

Wszystkie decyzje podejmujesz Ty.

Nie neguję Twoich pomysłów, a doradzam i wyszukuję najlepsze dla nich rozwiązania.

Tobie zostaje cieszyć się nadchodzącym dniem.

 

ORGANIZACJA

Zabieram się do pracy, a Ty cieszysz się wyborem agencji, która pracuje efektywnie, z pasją

i planuje stylizację Twojego wesela z wyjątkowym wyczuciem estetycznym 🙂

 

KOORDYNACJA DNIA ŚLUBU

W dniu wesela jestem z Tobą.

Z moimi zespołem Dream Day Designers™ pilnujemy wszystkiego,

ratujemy każdą ewentualną awaryjna sytuację,

tak abyście Wy mogli skupić się na tym co najważniejsze między Wami.

 

ROZLICZENIA

Jeśli sobie życzysz zajmę się także rozliczeniami z wszystkimi usługodawcami.

 

DO USŁYSZENIA!

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz